_Lan

【搬运歌词】We gonna be alright(live)——Spet.Jad依加

We gonna be alright

Spet.Jad依加


Silent sea(沉静的大海)

Make me peace(使我平静)

Baby girl can't you see

(宝贝你能感受到吗)

Tell me baby what you believe

(告诉我你相信什么)

Baby girl come to sit

(宝贝坐到我身边来)

I just wanna take a breath

(我想休息一会儿)

I wanna hold you tight

(想紧紧的抱住你)

Just only one night

(哪怕只有一晚)


已经一起共同渡过

人生中的很多阶段

也从恋人变成家人

各自角色有了切换

多幸运有你在我身边

庆幸你在我身边

上头的High ball(嗨棒)

碰黑咖啡 生存靠体会

这个世界比我们想象复杂好几倍

你是我的堡垒 

一直把我包围

支撑着我 绝不后退

相信着我 从不后悔

我的梦 没扑空 

Uncontrol(无拘无束)

Step by step (一步步)下一站 

Another world(全新的世界)

向往的景观 

藏在了顶端

On the top(在顶端)

I can fly so high(我能尽情高飞)


Baby you so funky

(宝贝你很活泼)

Baby you so sexy

(宝贝你很迷人)

I like it I like it I like it

(我非常喜欢)

Baby you so funky

(宝贝你很活泼)

Baby you so sexy

(宝贝你很迷人)

I like it I like it I like it

(我非常喜欢)

Baby girl can't you see

(宝贝你能感受到吗)

Tell me baby what you believe

(告诉我你相信什么)

I'll do anything for you

(我愿意为你付出一切)

I'll do everything for you

(我愿意为你付出一切)

That's the way I love

(这是我爱你的方式)

That's the way I love

(这是我爱你的方式)

That's the way I love

(这是我爱你的方式)





评论

热度(3)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据